Suzuki DL 650 A

Ccm: 645 ccm
hk: 70 hk
Årgang 2017
kmstand: 1000 Km
Endnu ikke registreret. Der gives 5 års garanti fra 1. registreringsdato.
kr.  87.999
Generelt details Farve optioner:: Gul
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 645,0 Effekt (hk) Omdrejninger: 70Hk (52 kW) Tophastighed i km/t: 185 Effekt (hk): 70
Motor Cylindre: 2
Generelt Stel nr.: JS1C733AZH0101087 Kørte km.: 1000 Brændstof: Benzin
Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.