Suzuki DL 1000 A Adventure+ Edition

Ccm: 1037 ccm
Årgang 2019
SUZUKI DL1000 er sammen med DL1000 de største V-STROM motorcykler. Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-STROM modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste:
– Hverdagsbrug uanset vejret.
– Sjov på snoede landeveje eller grusveje.
– Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.
Uanset hvilken V-STROM du vælger, vil den ikke skuffe dig. Du skal bare fokuseret på at have planen klar til dit næste eventyr!

ADVENTURE EDITION +
-Vindskærm
-Central støtteben
-Tankpad
-Varmehåndtag
-Motorbøjle
-Alu motorbeskyttelse
-Aky tiobix 38L
-Alu sidetaskesæt, samlet 74L
-Box/tasker i sølv eller sort
-5 års Garanti
kr.  154.999
Generelt details Farve optioner:: Sort eller hvid
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 1037 Motor type: 4-takt. 2-cylindret. vandkølet DOHC, 90˚ V-Twin Forbrug Km/l: 20,8
Vægt & Størrelser Vægt kg.: 232 Vægt incl. benzin kg.: 232 Alt. sæde -højde max i mm.: 850 Sædehøjde min i mm.: 850 Frihøjde i mm.: 165 Tank kapacitet ltr.: 20
Stel Bagdæk: 150/70R 17M/C 69V Fordæk: 110/80R 19M/C 59V Bremser bag: Enkelt skive Bremser for: Dobbelt skive ABS
Motor Cylindre: 2
Generelt Garanti: 5 År Brændstof: Benzin
Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.