Suzuki DL 1000 XA

Ccm: 1037 ccm
hk: 101 hk
Årgang 2019
Suzuki DL1000XA er sammen med DL1000A den største V-Strom. Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-Strom modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste:
- Hverdagsbrug uanset vejret.
- Sjov på snoede landeveje eller grusveje.
- Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.

Suzuki DL1000XA er sammen med DL1000A den største V-Strom.
Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-Strom modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste:
- Hverdagsbrug uanset vejret.
- Sjov på snoede landeveje eller grusveje.
- Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.
kr.  146.999
Generelt details Farve optioner:: Sort eller blå/hvid
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 1037,0 Motor type: 4-takt. 2-cylindret. vandkølet DOHC, 90˚ V-Twin Effekt (hk) Omdrejninger: 101/8000 Moment: 101/4000 Effekt (hk): 101
Vægt & Størrelser Vægt kg.: 232,0 Sædehøjde min i mm.: 850 Frihøjde i mm.: 165 Akselafstand mm.: 1555 Tank kapacitet ltr.: 20,0
Stel Bagdæk: 150/70R 17M/C 69V Fordæk: 110/80R 19M/C 59V Bremser bag: Enkelt skive Bremser for: Dobbelt skive ABS
Motor Boring x slaglængde: 100,0 x 66,0 mm
Gearkasse & Drivlinje Gearkasse: 6 trins
Generelt Brændstof: Benzin
Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Suzuki udstødning tuning.
Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udstødningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forrørene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette øger drejningsmoment i dette omdrejningsområde. Ved høje omdrejninger åbnes ventilerne. Herved reduceres udstødnings modtrykket og der opnås en effektøgning.
Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.
Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.
Suzuki Clutch Assist System.
Den tøffel kobling tillader glattere og jævnere nedgearinger. I Kobling integrerede ramper reducerer friløb trykket af clutch diske, hvilket gør det muligt for kontrolleret glidning af koblingen.
Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.
Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.
Mulige tilkøb
Sikkerhedsudstyr
Vælg
Dantracker
Dantracker
1.999,-
+15,- /mdr.

Kontakt os
Navn
Telefon
e-mail
Besked

Gem valgte tilkøb


Total
Kr. mdr.