Suzuki GSXR 1000 A

Ccm: 999 ccm
hk: 202 hk
Årgang 2018
Der er gået 3 årtier, og mere end 1 million solgte maskiner siden den første GSX-R blev født. Suzukis GSX-R1000 har siden 2001 vundet 11 langdistance verdensmesterskaber samt 43 verdens- og nationale-superbike mesterskaber. I år præsenterer vi sjette og nyeste generation GSX-R1000. Motorcyklen står som et produkt af Suzuki ingeniørernes professionalisme samt passion for, at tilbyde en motorcykel som tilbyder brugervenlighed, holdbarhed og ikke mindst performance. Den nye GSX-R1000 er den stærkest, hurtigste og den mest rendyrkede GSX-R model nogensinde! Selvom at mange tekniske løsninger kommer direkte fra MotoGP, behøver du ingen ingeniør uddannelse for at forstå de nye elektroniske hjælpemidler. Per definition er den nye GSX-R bygget til at fungere perfektog pålideligt. Lige fra den optimerede aerodynamik til motorens lineære effekt til de forskellige kørselsprogrammer,
så er alt bygget med brugervenlighed for øje så alle kan blive bedre, eller hurtigere, GSX-R1000 kørere.

THE KING OF SPORTS BIKES IS BACK – velkommen!
kr.  216.989
Generelt details Farve optioner:: Blå, Sort og Hvid
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 999,0 Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI Effekt (hk) Omdrejninger: 202/13.200 Moment: 118/10.800 Effekt (hk): 202
Vægt & Størrelser Vægt kg.: 202,0 Sædehøjde min i mm.: 825 Frihøjde i mm.: 130 Akselafstand mm.: 1410 Tank kapacitet ltr.: 16,0
Stel Bagdæk: 190/55ZR17M/C (73W) Fordæk: 120/70ZR17M/C (58W) Bremser bag: Enkelt skive Bremser for: Dobbelt skive ABS
Motor Boring x slaglængde: 76,0x55,1 mm
Gearkasse & Drivlinje Gearkasse: 6-trins
Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Suzuki Ram Air Direct system.
Denne motorcykel har SRAD som er Suzuki Ram Air Direct system. Motorcyklen har i fronten luftindtag. Via disse luftindtag trænger der luft ind til luftfilterkassen og videre til motoren. Denne luftstrømning er optimeret så lufttrykket til motoren er så effektiv som muligt. Herved sikres højere effekt samt bedre gasrespons.
Suzuki udstødning tuning.
Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udstødningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forrørene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette øger drejningsmoment i dette omdrejningsområde. Ved høje omdrejninger åbnes ventilerne. Herved reduceres udstødnings modtrykket og der opnås en effektøgning.
Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.
Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.
Suzuki Clutch Assist System.
Den tøffel kobling tillader glattere og jævnere nedgearinger. I Kobling integrerede ramper reducerer friløb trykket af clutch diske, hvilket gør det muligt for kontrolleret glidning af koblingen.
Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.
Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.
Mulige tilkøb
Sikkerhedsudstyr
Vælg
Dantracker
Dantracker IA er en meget universel tracker. Den kan bruges i de fleste omgivelser og til adskellige genstande. Trackerens design og indbyggede batteri, gør den nem at gemme og uafhængig af tilslutning til fx. bilens batteri eller andre trejdeparts produkter. Første måned af abonnementet er GRATIS når du abonnerer på Dantracker. Batteriet holder i op til 15 år! Du kan via smartphone app’en eller hjemmesiden spore dine trackere – når du har brug for det. Her kan du også skifte trackerens indstilling og administrere aktive trackere. Dantracker IA er vandtæt og stødsikker. Denne tracker med intern antenne kan fx. bruges i... Ikoner
Dantracker
1.999,-
+15,- /mdr.

Kontakt os
Navn
Telefon
e-mail
Besked

Gem valgte tilkøb


Total
Kr. mdr.