Suzuki GSXR 1000 RAL9

Ccm: 999,8 ccm
hk: 202 hk
Årgang 2019
THE KING IS BACK!

Der er gået 3 årtier, og mere end 1 million solgte maskiner siden den første GSX-R blev født. Suzukis GSX-R1000 har siden 2001 vundet 11 langdistance verdensmesterskaber samt 43 verdens- og nationale-superbike mesterskaber. Vi præsenterer hermed sjette og nyeste generation GSX-R1000. Motorcyklen står som et produkt af Suzuki ingeniørernes professionalisme samt passion for, at tilbyde en motorcykel som tilbyder brugervenlighed, holdbarhed og ikke mindst performance. Den nye GSX-R1000R er den stærkest, hurtigste og den mest rendyrkede GSX-R model nogensinde! Selvom at mange tekniske løsninger kommer direkte fra MotoGP, behøver du ingen ingeniør uddannelse for at forstå de nye elektroniske hjælpemidler. Per definition er den nye GSX-R bygget til at fungere perfekt og pålideligt. Lige fra den optimerede aerodynamik til motorens lineære effekt til de forskellige kørselsprogrammer, så er alt bygget med brugervenlighed for øje så alle kan blive bedre, eller hurtigere, GSX-R1000R kørere.

THE KING OF SPORTS BIKES IS BACK
kr.  229.999
Generelt details Farve optioner:: Blå, sort eller hvid
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 999,8 Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC Effekt (hk) Omdrejninger: 202HK/13.200 Moment: 118/10.800 Effekt (hk): 202
Vægt & Størrelser Vægt kg.: 203,
Motor Boring x slaglængde: 76,0x55,1mm
Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.
Suzuki Clutch Assist System.
Den tøffel kobling tillader glattere og jævnere nedgearinger. I Kobling integrerede ramper reducerer friløb trykket af clutch diske, hvilket gør det muligt for kontrolleret glidning af koblingen.
Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.
Mulige tilkøb
Sikkerhedsudstyr
Vælg
Dantracker
Dantracker
1.999,-
+15,- /mdr.

Kontakt os
Navn
Telefon
e-mail
Besked

Gem valgte tilkøb


Total
Kr. mdr.