Suzuki GSXS 750 ABS Yoshimura Edition

Ccm: 749 ccm
hk: 114 hk
Årgang 2019
Yoshimurapakken indehoder:

-Yoshimura tankpad
-Yoshimura nummerpladeholder
-Yoshimura Alpha, carbon-udstødning
-5 års garanti

Motoren i GSX-S750 stammer fra den legendariske GSX-R750. Den firecylindrede og 749cc store motor er blevet tilpasset og forbedret til landevejskørsel. I praksis betyder det, at motoren har fået mere moment ved lave omdrejninger samt en jævn effektkurve. Således kan du køre afslappet gennem byen og glide afsted på ”moment-bølgen” eller køre mere aktivt med et dejligt brøl fra GSX-R motoren. Uanset, om du kører gennem byen, landevejen eller motorvejen over længere stræk, så vil din GSX-S750 begejstre dig med hvor letkørt og alsidig den er.
kr.  102.999
Generelt details Farve optioner:: Blå eller hvid
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 749,0 Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI Effekt (hk) Omdrejninger: 114 v.10.500 Moment: 81/9.000 Effekt (hk): 114
Vægt & Størrelser Vægt kg.: 213,0 Sædehøjde min i mm.: 820 Akselafstand mm.: 1455 Tank kapacitet ltr.: 17,5
Stel Bagdæk: 180/55ZR17M/C (73W) Fordæk: 120/70ZR17M/C (58W) Bremser bag: Enkelt skive Bremser for: Dobbelt skive ABS
Motor Boring x slaglængde: 72,0x46,0 mm
Gearkasse & Drivlinje Gearkasse: 6 trins
Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.
Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.
Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.
Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.
Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.
Mulige tilkøb
Sikkerhedsudstyr
Vælg
Dantracker
Dantracker
1.999,-
+15,- /mdr.

Kontakt os
Navn
Telefon
e-mail
Besked

Gem valgte tilkøb


Total
Kr. mdr.