Suzuki SV 650 Yoshimura +

Ccm: 645 ccm
hk: 76 hk
Årgang 2019
Til 2019 lancerer SUZUKI DANMARK en serie af nummererede SV650 under navnet YOSHIMURA+ Edition. Disse edition-modeller er baseret på én unik farve med specielle stafferinger samt eksklusivt udstyr fra SUZUKI og ikke mindst YOSHIMURA. For at understrege eksklusiviteten, er denne fine SV650 nummereret fra 1 til 30.

SV650 er med sin V-Twin motor en køreoplevelse fra start til slut. Den kvikke V-Twin motor som yder hele 76 HK står for soundtracket med sin umiskendelige v-motor lyd. Motoren yder 64NM som sikrer et godt træk fra lave omdrejninger. At motorcykler er udstyret med ABS, er måske ikke noget nyt i denne klasse. Men at SV650 også har Low RPM system (hæver omdrejningstallet og letter igangsætning fra lave hastigheder) samt Easy start system (starter med ét tryk på startknap) understreger niveauet på SV650. Til 2019 har SV650 fået opgraderede bremser for.
kr.  75.999
Generelt details Farve optioner:: Grå
Ydelser Effekt Kubik i ccm: 645 Forbrug Km/l: 14,5 Effekt (hk): 76
Vægt & Størrelser Vægt kg.: 198 Vægt incl. benzin kg.: 198 Sædehøjde min i mm.: 785 Tank kapacitet ltr.: 13,8
Stel Bagdæk: 160/60ZR17 Fordæk: 120/70ZR17 Bremser bag: Enkelt skive Bremser for: Dobbelt skive ABS
Motor Køling: Vandkøling Udstødnings system: Yoshimura Cylindre: 2
Udstyr Spejle: Suzuki org Udstødning: Yoshimura
Generelt Brændstof: Benzin
Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.
Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.
Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.