Fantic Caballero 500 Scrambler

Kr. 84.999,-
Ccm:
449 ccm
HK:
40 hk
Årgang:
2019
Introtilbud - ved køb af en Caballero gives 5 års garanti i stedet for 2 år uden beregning - værdi 7.995,- CABALLERO et stykke motorcykel historie. CABALLERO modellerne har DNA som FANTIC ikonet fra 70’erne. Italiensk design og kvalitet når det er bedst! Scramblerens encylindermotor er omdrejningsvillig og stærk. Den lever fuldt ud op til forventningerne til en rå gademaskine med let off-road kapacitet. Flat Track’ens herlige motor og 19” hjul gør den særdeles egnet til ”bred” kørsel når du forlader asfalten. Med det cool 70’er Flat Track look distancerer du dig fra pøblen og strækker ydmygt langefingeren.

Fantic Caballero 500 Scrambler

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 84.999
Ccm:
449 ccm
HK:
40 hk
Årgang:
2019
Introtilbud - ved køb af en Caballero gives 5 års garanti i stedet for 2 år uden beregning - værdi 7.995,-
CABALLERO et stykke motorcykel historie. CABALLERO modellerne har DNA som FANTIC ikonet fra 70’erne. Italiensk design og kvalitet når det er bedst!
Scramblerens encylindermotor er omdrejningsvillig og stærk. Den lever fuldt ud op til forventningerne til en rå gademaskine med let off-road kapacitet.
Flat Track’ens herlige motor og 19” hjul gør den særdeles egnet til ”bred” kørsel når du forlader asfalten. Med det cool 70’er Flat Track look distancerer du dig fra pøblen og strækker ydmygt langefingeren.

Generelt details

Farve optioner:: Rød

Ydelser Effekt

Motor type: 1 cylindret 4 takt, vandkølet
Kubik i ccm: 449
Effekt (hk): 40

Vægt & Størrelser

Alt. sæde -højde max i mm.: 840
Total længde i mm.: 2120
Akselafstand mm.: 1425
Tank kapacitet ltr.: 12

Stel

Bagdæk: 140/80-17
Fordæk: 110/80-19

Motor

Cylindre: 1

Generelt

Stel nr.: ZFMCA500SKU001049
Tekniske egenskaber
Suzuki Tracktion Control System

Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt. 

ABS

Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU (Inertial Measurement Unit - elektronisk enhed) systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.

Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Advanced Immoblizer System

Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

Suzuki Clutch Assist System

SCAS er forkortelsen for Suzuki’s anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes også for en ”slipper-kobling”. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hjælper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Composit Electrochemical Material

Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unik nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)

S-DMS giver dig muligheden at vælge mellem tre forskellige motorprogrammer. Hvert motorprogram adskiller sig ved at ændre motorkarakteristikken som tilpasser gasrespons og effekt til det ønskede niveau. Sådan kan man ændre motorkarakteristikken, og herved motorcyklens opførsel som tilpasses til trafik samt vejrforhold. Alle tre motorprogrammer giver samme maksimale effekt, effekten leveres bare forskelligt. Sammen med traction control systemet, vil du altid kunne finde en passende indstilling – uanset om du kører på våd eller tør bane/vej.

Suzuki Dual Throttle Valve

Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system

Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist

Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki udstødning tuning

Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udstødningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forrørene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette øger drejningsmoment i dette omdrejningsområde. Ved høje omdrejninger åbnes ventilerne. Herved reduceres udstødnings modtrykket og der opnås en effektøgning.

På grund af dine cookieindstillinger er det ikke muligt at vise indholdet på vores side. Så benyt enten eksternt link eller opdater dine cookieindstillinger.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
NYHEDSBREV