Suzuki AN 650 Burgman Executive ABS

Kr. 117.999,-
Ccm:
638 ccm
√Örgang:
2018
SUZUKI BURGMAN st√•r som et ikon for luksusscootere. Og BURGMAN AN650 EXECUTIVE er ingen undtagelse ‚Äď n√¶rmere er AN650 EXECUTIVE vores topmodel som s√¶tter en fed streg under, hvor komfortabelt og sk√łnt det kan v√¶re at k√łre scooter. AN650 har masser af effekt og moment til at transportere dig og eventuelt en person mere gennem by og over land i flot stil. Du v√¶lger selv om du vil lade automatgearet g√łre arbejdet, eller om du manuelt via trykknapper p√• styret vil skifte gear. Sj√¶ldent kan motorcykelk√łrsel v√¶re s√• kultiveret og elegant ‚Äď vejen venter p√• Dem!

Suzuki AN 650 Burgman Executive ABS

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 117.999
Ccm:
638 ccm
√Örgang:
2018
SUZUKI BURGMAN st√•r som et ikon for luksusscootere. Og BURGMAN AN650 EXECUTIVE er ingen undtagelse ‚Äď n√¶rmere er AN650 EXECUTIVE vores topmodel som s√¶tter en fed streg under, hvor komfortabelt og sk√łnt det kan v√¶re at k√łre scooter. AN650 har masser af effekt og moment til at transportere dig og eventuelt en person mere gennem by og over land i flot stil. Du v√¶lger selv om du vil lade automatgearet g√łre arbejdet, eller om du manuelt via trykknapper p√• styret vil skifte gear. Sj√¶ldent kan motorcykelk√łrsel v√¶re s√• kultiveret og elegant ‚Äď vejen venter p√• Dem!

Generelt details

Farve optioner:: Grå

Ydelser Effekt

Kubik i ccm: 638
Effekt (hk) Omdrejninger: 53Hk (39.5 kW)
Tophastighed i km/t: 155
Forbrug Km/l: 21,3

V√¶gt & St√łrrelser

Vægt kg.: 281
Vægt incl. benzin kg.: 277
S√¶deh√łjde min i mm.: 760
Total længde i mm.: 1585
Frih√łjde i mm.: 125
Akselafstand mm.: 1585
Tank kapacitet ltr.: 15
Sæder: 2

Stel

Bagdæk: 160/60R01M/C 65H
Fordæk: 120/70R15M/C 56H
Bremser bag: Enkelt skive
Bremser for: Dobbelt skive SABS

Motor

Cylindre: 2
Tekniske egenskaber
Suzuki Tracktion Control System

Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som k√łrer er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan v√¶lges ved stilstand samt mens man k√łrer. Dog kun hvis gash√•ndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten s√• der er s√• optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er t√¶nk til hurtig k√łrsel med meget lidt systemhj√¶lp, Modus 2 er t√¶nkt som et decideret ‚ÄĚv√•d k√łrsel‚ÄĚ program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.¬†

ABS

Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU (Inertial Measurement Unit - elektronisk enhed) systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.

Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Advanced Immoblizer System

Elektronisk startsp√¶rresystem. N√łglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt n√łgle kan k√łret√łjet ikke startes.

Suzuki Clutch Assist System

SCAS er forkortelsen for Suzuki‚Äôs anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes ogs√• for en ‚ÄĚslipper-kobling‚ÄĚ. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hj√¶lper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Composit Electrochemical Material

Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbel√¶gning. Dette er en unik nikkel siliciumcabid bel√¶gning p√• indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Bel√¶gningen sikrer hurtig varmeoverf√łrsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er bel√¶gningen ekstremt slidst√¶rk.

Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)

S-DMS giver dig muligheden at v√¶lge mellem tre forskellige motorprogrammer. Hvert motorprogram adskiller sig ved at √¶ndre motorkarakteristikken som tilpasser gasrespons og effekt til det √łnskede niveau. S√•dan kan man √¶ndre motorkarakteristikken, og herved motorcyklens opf√łrsel som tilpasses til trafik samt vejrforhold. Alle tre motorprogrammer giver samme maksimale effekt, effekten leveres bare forskelligt. Sammen med traction control systemet, vil du altid kunne finde en passende indstilling ‚Äď uanset om du k√łrer p√• v√•d eller t√łr bane/vej.

Suzuki Dual Throttle Valve

Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indspr√łjtningssystem.
Dette unikke system s√łrger for optimal √•bning af gasspj√¶ld og sikrer en effektiv forbr√¶nding samt optimal effekt. Systemet s√łrger for en ensartet indspr√łjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system

Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hj√¶lper motorcyklen til at starte. Normalt holder k√łreren af en motorcykel fingeren p√• startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet g√łr at k√łreren kun skal trykke √©n gang p√• startknappen. Herefter k√łrer startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist

Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki udst√łdning tuning

Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udst√łdningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forr√łrene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette √łger drejningsmoment i dette omdrejningsomr√•de. Ved h√łje omdrejninger √•bnes ventilerne. Herved reduceres udst√łdnings modtrykket og der opn√•s en effekt√łgning.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
NYHEDSBREV