Suzuki DL 1000 XA Adventure

Kr. 146.999,-
Ccm:
1037 ccm
HK:
101 hk
Årgang:
2019
Suzuki DL1000XA er sammen med DL1000A den største V-Strom. Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-Strom modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer. Suzuki DL1000XA er sammen med DL1000A den største V-Strom. Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-Strom modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.

Suzuki DL 1000 XA Adventure

Ring
Skal det være din?
Ring og find ud af hvordan.
kr. 146.999,-
Ccm:
1037 ccm
HK:
101 hk
Årgang:
2019
Suzuki DL1000XA er sammen med DL1000A den største V-Strom. Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-Strom modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer. Suzuki DL1000XA er sammen med DL1000A den største V-Strom. Og hvad får man så mere i forhold til den alsidigt DL650? Først og fremmest får man en større motor. Motoren i DL1000 har et fantastik moment på 101 NM som allerede udvikles ved lave 4000 omdr. Det betyder, at du altid har masser af træk uanset om du kører aktivt og vil hurtigt ud af kurver, eller om du vil hurtigt afsted fx overhalinger. Denne motor begejstrer med et godt gedigent bundtræk helt nede fra. Dette indbyder til en meget afslappet kørestil som er optimal for langdistance kørsel – også med passagerer. Ligesom alle andre Suzuki V-Strom modeller er DL1000X meget alsidig og kan bruge til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.

Generelt details

Farve optioner:: Sort eller blå/hvid

Ydelser Effekt

Motor type: 4-takt. 2-cylindret. vandkølet DOHC, 90˚ V-Twin
Moment: 101/4000
Kubik i ccm: 1037,0
Effekt (hk) Omdrejninger: 101/8000
Effekt (hk): 101

Vægt & Størrelser

Vægt kg.: 232,0
Sædehøjde min i mm.: 850
Frihøjde i mm.: 165
Akselafstand mm.: 1555
Tank kapacitet ltr.: 20,0

Stel

Bagdæk: 150/70R 17M/C 69V
Fordæk: 110/80R 19M/C 59V
Bremser bag: Enkelt skive
Bremser for: Dobbelt skive ABS

Motor

Boring x slaglængde: 100,0 x 66,0 mm

Gearkasse & Drivlinje

Gearkasse: 6 trins

Generelt

Brændstof: Benzin
Vælg udstyr
kr. 1.999,-
Dantracker
MC + tilkøb: 146.999,-
Suzuki Tracktion Control System

Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System. Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Anti-lock braking system

STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
Cookies: Enghave motor benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen og indsamle statistik omkring brugeradfærd. Når du fortsætter din færd på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.
NYHEDSBREV