Suzuki DL 650 A Adventure Adventure Edition

Kr. 95.999,-
Ccm:
645 ccm
HK:
71 hk
Årgang:
2019
Adventurepakken indeholder: -Touring-vindskærm -Håndbeskyttere -Centralstøtteben -5 års garanti Suzuki V-Strom 650 er en helt speciel model for Suzuki. Det er en af de mest solgte motorcykler fra Suzukigennem mange år. Motorjournalister verden over kommer ofte med spørgsmålet efter en test ellerprøvekørsel – ”Hvad mere har man brug for?!!”Og dette med god grund. V-Strom 650 kan bruges til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer. Suzuki V-Strom 650 er en helt speciel model for Suzuki. Det er en af de mest solgte motorcykler fra Suzukigennem mange år. Motorjournalister verden over kommer ofte med spørgsmålet efter en test ellerprøvekørsel – ”Hvad mere har man brug for?!!”Og dette med god grund. V-Strom 650 kan bruges til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.

Suzuki DL 650 A Adventure Adventure Edition

Ring
Skal det være din?
Ring og find ud af hvordan.
kr. 95.999,-
Ccm:
645 ccm
HK:
71 hk
Årgang:
2019
Adventurepakken indeholder: -Touring-vindskærm -Håndbeskyttere -Centralstøtteben -5 års garanti Suzuki V-Strom 650 er en helt speciel model for Suzuki. Det er en af de mest solgte motorcykler fra Suzukigennem mange år. Motorjournalister verden over kommer ofte med spørgsmålet efter en test ellerprøvekørsel – ”Hvad mere har man brug for?!!”Og dette med god grund. V-Strom 650 kan bruges til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer. Suzuki V-Strom 650 er en helt speciel model for Suzuki. Det er en af de mest solgte motorcykler fra Suzukigennem mange år. Motorjournalister verden over kommer ofte med spørgsmålet efter en test ellerprøvekørsel – ”Hvad mere har man brug for?!!”Og dette med god grund. V-Strom 650 kan bruges til det meste: - Hverdagsbrug uanset vejret. - Sjov på snoede landeveje eller grusveje. - Perfekt til længere distancer. Både for en eller to personer.

Generelt details

Farve optioner:: Rød, sort eller hvid

Ydelser Effekt

Motor type: 4-takt. 2-cylindret. vandkølet DOHC, 90˚ V-Twin
Moment: 62/6.500
Kubik i ccm: 645,0
Effekt (hk) Omdrejninger: 71/8.800
Effekt (hk): 71
Forbrug Km/l: 24,4

Vægt & Størrelser

Vægt kg.: 213
Vægt incl. benzin kg.: 213
Sædehøjde min i mm.: 830
Frihøjde i mm.: 175
Akselafstand mm.: 1560
Tank kapacitet ltr.: 20,0

Stel

Bagdæk: 150/70R 17M/C 69V
Fordæk: 110/80R 19M/C 59V
Bremser bag: Enkelt skive
Bremser for: Dobbelt skive ABS

Motor

Cylindre: 2
Boring x slaglængde: 81x62,6 mm

Gearkasse & Drivlinje

Gearkasse: 6 trins

Generelt

Vognnr./Reg nr.: BM20388
Vælg udstyr
kr. 1.999,-
Dantracker
MC + tilkøb: 95.999,-
Suzuki Tracktion Control System

Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System. Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Anti-lock braking system

STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
Cookies: Enghave motor benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen og indsamle statistik omkring brugeradfærd. Når du fortsætter din færd på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.
NYHEDSBREV