Suzuki GSX 1300 RR

Kr. 259.999,-
Ccm:
1340 ccm
HK:
190 hk
Årgang:
2022
Den nye GSX1300RR er her. Hayabusa er tilbage, og i topform. se originalt udstyr her: https://www.enghavemotor.dk/kategori/GSX1300RR Hvad kan den nye 'Busa? Den nye 2021 GSX1300R Hayabusa kommer med en masse elektroniske features. Blandt andet: TFT-Display. Få vist alt din ønskede information i lækkert design. Få vist køremodes, traction control niveau, motorbrems intensitet, quickshifter følsomhed, hvilket gear du er i, nedlægningsvinkel, se hvor meget du bremser, eller hvor meget gas du giver håndtaget. Du kan også grundet IMU systemet se hvor mange G du accelerere med, eller bremser med. Analoge ure. Med speedometer og omdrejningstælleren i analogt design har Suzuki bi-beholdt Hayabusa ånden, for at videreføre legendens ånd. Dette giver den garvede Hayabusa-kører den vanlige følelse, men med en masse ekstra features. Powermodes. Bestem hvor aggressiv, eller mild din Hayabusa skal være. Juster på flere niveauer for at få din Busa til at føles præcis som du kan lide den. Om det er fuld power hvis du er på trackday, skærer sving på landevejen, eller har et åbent stykke vej, kun for dig! Eller reducer kraften fra den mægtige motor når vejret er dårligt, eller underlaget ikke kan håndtere kræfterne fra den EURO-5 godkendte motor. Quickshifter op og ned. Monteret med Quickshifter fra Suzuki giver den nye Hayabusa føreren til at skifte gear uden koblingen, både op og ned. Det giver mere tid til at dreje håndtaget, og med falkeblik se hvor Busaen skal køre hen. Intelligent Bremsesystem. Bremsesystemet på den nye Hayabusa er ikke kun ekstremt effektivt med 320mm store bremseskiver, og den nye Stilema Brembo kaliber. IMU'en giver Hayabusaen flere parametre der kan sikre din kørsel. IMU'en holder øje med nedbremsning, og kan bremse både på for og bag bremsen, selvom du kun trykker på den ene af dem, for at give dig optimal bremseeffekt. Ved at måle om du bremse ned af bakke, eller med nedlægningsvinkel på ind i et sving, tilpasser den nye Hayabusa sig, og giver dig uovertruffen bremseeffekt, i alle situationer. Med Hill-Hold systemet kan du også bremse op ad bakke og skal ikke være bange for at trille baglæns. Hayabusaen mærker du holder op ad bakke, og bremser på den bagerste kaliber, for at hjælpe dig med i gang sætning. Lift Control. Den Nye Suzuki Hayabusa har ægte lift control, aka Wheelie Control. Med et dedikeret system du kan ændre følsomheden på kan du regulere hvor meget din GSX1300R må løfte sig, eller helt ned til hvor meget vægten fordelingen må ændre sig under acceleration. Dette er den ultimative feature for kontrol, og sikre du dig, kontrol med vejen. Traction Control. Som det er set på de nyere Suzuki har vi også på den nye Hayabusa det fremragende Suzuki Traction control system. Med flere niveauer af følsomhed, og målinger på IMU, kan du selv med nedlægning trygt dreje håndtaget på din Hayabusa, og skyde afsted mod enden af svinget, med tryghed i at du får alle kræfterne til asfalten, og ikke hjulspind! Cruise control og speed limiter. Som den første Suzuki Motorcykel har den nye Hayabusa Speedlimiter. Du kan vælge hvilken hastighed du ikke vil overskride, og så give den mængde gas du vil, uden at bryde den grænse. Alternativ har Hayabusaen også cruise control. Med cruise control kan du fra andet gear vælge en hastighed din Hayabusa skal holde, uden at du skal betjene gassen. Du kan bruge cruise control mellem 31 km/t op til 200 km/t.

Suzuki GSX 1300 RR

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 259.999
Ccm:
1340 ccm
HK:
190 hk
Årgang:
2022
Den nye GSX1300RR er her.
Hayabusa er tilbage, og i topform.
se originalt udstyr her:
https://www.enghavemotor.dk/kategori/GSX1300RR

Hvad kan den nye 'Busa?

Den nye 2021 GSX1300R Hayabusa kommer med en masse elektroniske features. Blandt andet:

TFT-Display. Få vist alt din ønskede information i lækkert design. Få vist køremodes, traction control niveau, motorbrems intensitet, quickshifter følsomhed, hvilket gear du er i, nedlægningsvinkel, se hvor meget du bremser, eller hvor meget gas du giver håndtaget. Du kan også grundet IMU systemet se hvor mange G du accelerere med, eller bremser med.

Analoge ure. Med speedometer og omdrejningstælleren i analogt design har Suzuki bi-beholdt Hayabusa ånden, for at videreføre legendens ånd. Dette giver den garvede Hayabusa-kører den vanlige følelse, men med en masse ekstra features.

Powermodes. Bestem hvor aggressiv, eller mild din Hayabusa skal være. Juster på flere niveauer for at få din Busa til at føles præcis som du kan lide den. Om det er fuld power hvis du er på trackday, skærer sving på landevejen, eller har et åbent stykke vej, kun for dig! Eller reducer kraften fra den mægtige motor når vejret er dårligt, eller underlaget ikke kan håndtere kræfterne fra den EURO-5 godkendte motor.

Quickshifter op og ned. Monteret med Quickshifter fra Suzuki giver den nye Hayabusa føreren til at skifte gear uden koblingen, både op og ned. Det giver mere tid til at dreje håndtaget, og med falkeblik se hvor Busaen skal køre hen.

Intelligent Bremsesystem. Bremsesystemet på den nye Hayabusa er ikke kun ekstremt effektivt med 320mm store bremseskiver, og den nye Stilema Brembo kaliber. IMU'en giver Hayabusaen flere parametre der kan sikre din kørsel. IMU'en holder øje med nedbremsning, og kan bremse både på for og bag bremsen, selvom du kun trykker på den ene af dem, for at give dig optimal bremseeffekt. Ved at måle om du bremse ned af bakke, eller med nedlægningsvinkel på ind i et sving, tilpasser den nye Hayabusa sig, og giver dig uovertruffen bremseeffekt, i alle situationer. Med Hill-Hold systemet kan du også bremse op ad bakke og skal ikke være bange for at trille baglæns. Hayabusaen mærker du holder op ad bakke, og bremser på den bagerste kaliber, for at hjælpe dig med i gang sætning.

Lift Control. Den Nye Suzuki Hayabusa har ægte lift control, aka Wheelie Control. Med et dedikeret system du kan ændre følsomheden på kan du regulere hvor meget din GSX1300R må løfte sig, eller helt ned til hvor meget vægten fordelingen må ændre sig under acceleration. Dette er den ultimative feature for kontrol, og sikre du dig, kontrol med vejen.

Traction Control. Som det er set på de nyere Suzuki har vi også på den nye Hayabusa det fremragende Suzuki Traction control system. Med flere niveauer af følsomhed, og målinger på IMU, kan du selv med nedlægning trygt dreje håndtaget på din Hayabusa, og skyde afsted mod enden af svinget, med tryghed i at du får alle kræfterne til asfalten, og ikke hjulspind!

Cruise control og speed limiter. Som den første Suzuki Motorcykel har den nye Hayabusa Speedlimiter. Du kan vælge hvilken hastighed du ikke vil overskride, og så give den mængde gas du vil, uden at bryde den grænse. Alternativ har Hayabusaen også cruise control. Med cruise control kan du fra andet gear vælge en hastighed din Hayabusa skal holde, uden at du skal betjene gassen. Du kan bruge cruise control mellem 31 km/t op til 200 km/t.

Generelt details

Farve optioner:: Sort/Orange, Sølv/Rød, Hvid/Blå

Ydelser Effekt

Moment: 150 Nm
Kubik i ccm: 1340
Effekt (hk): 190
Tophastighed i km/t: 299
Acceleration (0-100) sek.: 3,2
Forbrug Km/l: 14,9

Vægt & Størrelser

Vægt kg.: 264
Tank kapacitet ltr.: 20

Stel

Affjedring for: Diamond-Coated KYB Upside down
Affjedring bag: KYB Monoshock
ABS bremser
Corner-ABS
Bremser for: Brembo Stylema®, 4-piston
Forhjuls bremse Ø mm.: 320

Motor

Cylindre: 4
Motor detaljer: Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, in-line four
Indsprøjtning

Gearkasse & Drivlinje

Quick shift
Slipper kobling
TCS (traction contol)
Wheelie control

Elektrisk system

Infocenter
Kørecomputer
LED Baglugte
LED forlygte
Fartpilot
Tekniske egenskaber
Suzuki Tracktion Control System

Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt. 

ABS

Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU (Inertial Measurement Unit - elektronisk enhed) systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.

Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Advanced Immoblizer System

Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

Suzuki Clutch Assist System

SCAS er forkortelsen for Suzuki’s anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes også for en ”slipper-kobling”. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hjælper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Composit Electrochemical Material

Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unik nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)

S-DMS giver dig muligheden at vælge mellem tre forskellige motorprogrammer. Hvert motorprogram adskiller sig ved at ændre motorkarakteristikken som tilpasser gasrespons og effekt til det ønskede niveau. Sådan kan man ændre motorkarakteristikken, og herved motorcyklens opførsel som tilpasses til trafik samt vejrforhold. Alle tre motorprogrammer giver samme maksimale effekt, effekten leveres bare forskelligt. Sammen med traction control systemet, vil du altid kunne finde en passende indstilling – uanset om du kører på våd eller tør bane/vej.

Suzuki Dual Throttle Valve

Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system

Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist

Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki udstødning tuning

Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udstødningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forrørene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette øger drejningsmoment i dette omdrejningsområde. Ved høje omdrejninger åbnes ventilerne. Herved reduceres udstødnings modtrykket og der opnås en effektøgning.

På grund af dine cookieindstillinger er det ikke muligt at vise indholdet på vores side. Så benyt enten eksternt link eller opdater dine cookieindstillinger.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
NYHEDSBREV