Suzuki GSX 250 SuperSport RAL8

Kr. 47.999,-
Ccm:
248 ccm
HK:
25 hk
Årgang:
2019
Moderne og tydeligt Suzuki-sporty linjer inviterer dig til at stige op og bare køre. Parallel twin motoren er opdateret til maksimalt moment ved lav og mellem omdrejningsregistret som sikrer en smidig og kraftfuld kørsel. Det digitale LCD display giver dig komplet oversigt over alle nødvendige informationer og er med til at understrege et moderne helhedsindtryk. GSX250R er den optimale blanding af SUZUKI kvalitet og hverdagsbrugelighed pakket ind i et sporty design med flere flotte detaljer!

Suzuki GSX 250 SuperSport RAL8

Ring
Skal det være din?
Ring og find ud af hvordan.
kr. 47.999,-
Ccm:
248 ccm
HK:
25 hk
Årgang:
2019
Moderne og tydeligt Suzuki-sporty linjer inviterer dig til at stige op og bare køre. Parallel twin motoren er opdateret til maksimalt moment ved lav og mellem omdrejningsregistret som sikrer en smidig og kraftfuld kørsel. Det digitale LCD display giver dig komplet oversigt over alle nødvendige informationer og er med til at understrege et moderne helhedsindtryk. GSX250R er den optimale blanding af SUZUKI kvalitet og hverdagsbrugelighed pakket ind i et sporty design med flere flotte detaljer!

Generelt details

Farve optioner:: Sort

Ydelser Effekt

Motor type: 4-stroke, liquid-cooled, SOHC, parallel twin
Moment: 23,4/6500
Kubik i ccm: 248
Effekt (hk) Omdrejninger: 25 (18,4 kW )
Effekt (hk): 25

Motor

Boring x slaglængde: 53.5 mm × 55.2 mm
Vælg udstyr
kr. 1.999,-
Dantracker
MC + tilkøb: 47.999,-
Suzuki Tracktion Control System

Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System. Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Anti-lock braking system

STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
Cookies: Enghave motor benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen og indsamle statistik omkring brugeradfærd. Når du fortsætter din færd på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.
NYHEDSBREV