Suzuki GSXR 1000 SuperSport AL9

Kr. 205.999,-
Ccm:
999 ccm
HK:
202 hk
Årgang:
2019
Der er gået 3 årtier, og mere end 1 million solgte maskiner siden den første GSX-R blev født. Suzukis GSX-R1000 har siden 2001 vundet 11 langdistance verdensmesterskaber samt 43 verdens- og nationale-superbike mesterskaber. I år præsenterer vi sjette og nyeste generation GSX-R1000. Motorcyklen står som et produkt af Suzuki ingeniørernes professionalisme samt passion for, at tilbyde en motorcykel som tilbyder brugervenlighed, holdbarhed og ikke mindst performance. Den nye GSX-R1000 er den stærkest, hurtigste og den mest rendyrkede GSX-R model nogensinde! Selvom at mange tekniske løsninger kommer direkte fra MotoGP, behøver du ingen ingeniør uddannelse for at forstå de nye elektroniske hjælpemidler. Per definition er den nye GSX-R bygget til at fungere perfektog pålideligt. Lige fra den optimerede aerodynamik til motorens lineære effekt til de forskellige kørselsprogrammer, så er alt bygget med brugervenlighed for øje så alle kan blive bedre, eller hurtigere, GSX-R1000 kørere. THE KING OF SPORTS BIKES IS BACK – velkommen!

Suzuki GSXR 1000 SuperSport AL9

Ring
Skal det være din?
Ring og find ud af hvordan.
kr. 205.999,-
Ccm:
999 ccm
HK:
202 hk
Årgang:
2019
Der er gået 3 årtier, og mere end 1 million solgte maskiner siden den første GSX-R blev født. Suzukis GSX-R1000 har siden 2001 vundet 11 langdistance verdensmesterskaber samt 43 verdens- og nationale-superbike mesterskaber. I år præsenterer vi sjette og nyeste generation GSX-R1000. Motorcyklen står som et produkt af Suzuki ingeniørernes professionalisme samt passion for, at tilbyde en motorcykel som tilbyder brugervenlighed, holdbarhed og ikke mindst performance. Den nye GSX-R1000 er den stærkest, hurtigste og den mest rendyrkede GSX-R model nogensinde! Selvom at mange tekniske løsninger kommer direkte fra MotoGP, behøver du ingen ingeniør uddannelse for at forstå de nye elektroniske hjælpemidler. Per definition er den nye GSX-R bygget til at fungere perfektog pålideligt. Lige fra den optimerede aerodynamik til motorens lineære effekt til de forskellige kørselsprogrammer, så er alt bygget med brugervenlighed for øje så alle kan blive bedre, eller hurtigere, GSX-R1000 kørere. THE KING OF SPORTS BIKES IS BACK – velkommen!

Generelt details

Farve optioner:: Blå, sort eller hvid

Ydelser Effekt

Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI
Moment: 118/10.800
Kubik i ccm: 999,0
Effekt (hk) Omdrejninger: 202/13.200
Effekt (hk): 202

Vægt & Størrelser

Vægt kg.: 202,0
Sædehøjde min i mm.: 825
Frihøjde i mm.: 130
Akselafstand mm.: 1410
Tank kapacitet ltr.: 16,0

Stel

Bagdæk: 190/55ZR17M/C (73W)
Fordæk: 120/70ZR17M/C (58W)
Bremser bag: Enkelt skive
Bremser for: Dobbelt skive ABS

Motor

Boring x slaglængde: 76,0x55,1 mm

Gearkasse & Drivlinje

Gearkasse: 6-trins
Vælg udstyr
kr. 1.999,-
Dantracker
kr. 175,-
12v LED Flashlight TM
kr. 698,-
AMBER JAKKE DAME
kr. 144,-
12V Charge now SAE SAE-123
kr. 998,-
6W SOLAR PANEL
kr. 588,-
AERO Adapter Kit til GIVI Monokey
kr. 185,-
ANTENNA 04
MC + tilkøb: 205.999,-
Suzuki Tracktion Control System

Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som står for Suzuki Tracktion Control System. Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Anti-lock braking system

STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
Cookies: Enghave motor benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen og indsamle statistik omkring brugeradfærd. Når du fortsætter din færd på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.
NYHEDSBREV