Suzuki GSXR 1000 SuperSport R ABS

Kr. 239.999,-
HK:
202 hk
√Örgang:
2020
THE KING IS BACK! Der er g√•et 3 √•rtier, og mere end 1 million solgte maskiner siden den f√łrste GSX-R blev f√łdt. Suzukis GSX-R1000 har siden 2001 vundet 11 langdistance verdensmesterskaber samt 43 verdens- og nationale-superbike mesterskaber. Vi pr√¶senterer hermed sjette og nyeste generation GSX-R1000. Motorcyklen st√•r som et produkt af Suzuki ingeni√łrernes professionalisme samt passion for, at tilbyde en motorcykel som tilbyder brugervenlighed, holdbarhed og ikke mindst performance. Den nye GSX-R1000R er den st√¶rkest, hurtigste og den mest rendyrkede GSX-R model nogensinde! Selvom at mange tekniske l√łsninger kommer direkte fra MotoGP, beh√łver du ingen ingeni√łr uddannelse for at forst√• de nye elektroniske hj√¶lpemidler. Per definition er den nye GSX-R bygget til at fungere perfekt og p√•lideligt. Lige fra den optimerede aerodynamik til motorens line√¶re effekt til de forskellige k√łrselsprogrammer, s√• er alt bygget med brugervenlighed for √łje s√• alle kan blive bedre, eller hurtigere, GSX-R1000R k√łrere. THE KING OF SPORTS BIKES IS BACK ‚Äď velkommen!

Suzuki GSXR 1000 SuperSport R ABS

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 239.999
HK:
202 hk
√Örgang:
2020
THE KING IS BACK! Der er g√•et 3 √•rtier, og mere end 1 million solgte maskiner siden den f√łrste GSX-R blev f√łdt. Suzukis GSX-R1000 har siden 2001 vundet 11 langdistance verdensmesterskaber samt 43 verdens- og nationale-superbike mesterskaber. Vi pr√¶senterer hermed sjette og nyeste generation GSX-R1000. Motorcyklen st√•r som et produkt af Suzuki ingeni√łrernes professionalisme samt passion for, at tilbyde en motorcykel som tilbyder brugervenlighed, holdbarhed og ikke mindst performance. Den nye GSX-R1000R er den st√¶rkest, hurtigste og den mest rendyrkede GSX-R model nogensinde! Selvom at mange tekniske l√łsninger kommer direkte fra MotoGP, beh√łver du ingen ingeni√łr uddannelse for at forst√• de nye elektroniske hj√¶lpemidler. Per definition er den nye GSX-R bygget til at fungere perfekt og p√•lideligt. Lige fra den optimerede aerodynamik til motorens line√¶re effekt til de forskellige k√łrselsprogrammer, s√• er alt bygget med brugervenlighed for √łje s√• alle kan blive bedre, eller hurtigere, GSX-R1000R k√łrere. THE KING OF SPORTS BIKES IS BACK ‚Äď velkommen!

Ydelser Effekt

Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandk√łlet, DOHC
Moment: 118/10.800
Kubik i ccm: 999,8
Effekt (hk) Omdrejninger: 202HK/13.200
Effekt (hk): 202
Forbrug Km/l: 16,6

V√¶gt & St√łrrelser

Vægt incl. benzin kg.: 203
Alt. s√¶de -h√łjde max i mm.: 825
Frih√łjde i mm.: 130
Tank kapacitet ltr.: 16

Stel

Bagdæk: 190/55ZZR17 M/C (75W)
Fordæk: 120/70ZR17 M/C (58W)
Bremser bag: Enkelt skive
Bremser for: Dobbelt skive ABS

Motor

Boring x slaglængde: 76,0x55,1mm

Udstyr

Spejle
Greb & håndtag
Kåbe dele
Udst√łdning
Vælg udstyr
kr. 1.999,-
Dantracker
MC + tilk√łb: 239.999,-
Suzuki Tracktion Control System

Denne motorcykel har STCS (10 trin anti spin system) som st√•r for Suzuki Tracktion Control System. Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som k√łrer er, kan du indstille dette anti spin system i 10 forskellige trin. De forskellige trin kan v√¶lges ved stilstand samt mens man k√łrer. Dog kun hvis gash√•ndtaget ikke er aktiveret.¬†STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt k√łret√łjets vinkel / bev√¶gelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten s√• der er s√• optimal kontakt med underlaget som muligt.

Anti-lock braking system

STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt k√łret√łjets vinkel / bev√¶gelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten s√• der er s√• optimal kontakt med underlaget som muligt.¬†STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt k√łret√łjets vinkel / bev√¶gelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten s√• der er s√• optimal kontakt med underlaget som muligt.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
Cookies: Enghave motor benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen og indsamle statistik omkring brugeradfærd. Når du fortsætter din færd på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.
NYHEDSBREV