Suzuki GSXS 1000 ABS Yoshimura Edition

Kr. 139.999,-
Ccm:
999 ccm
HK:
112 hk
√Örgang:
2022
Ny GSX-S1000 Evolutionen af GSX-S1000 er kommet i form af den nye GSX-S1000 2022 model GSX-S1000 er opdateret til 2022 med udvikling af en popul√¶re GSX-S1000 GSX-S1000 blev lanceret i 2015 i en 'naked' og i en k√•be version, som GSX-S1000 og GSX-S1000F. De blev med det samme taget godt imod af de danske motorcyklister, og en masse heldige motorcyklister har f√•et √¶ren af at k√łre p√• en GSX-S1000/F. Til 2022 bliver GSX-S1000F erstattet af GSX-S1000GT, og GSX-S1000 'naked' bliver erstattet af den nye 2022 GSX-S1000. Det st√¶rke fundament, og base. Den nye GSX-S1000 er bygget p√• samme platform som den udg√•ende GSX-S1000. Det best√•r af stellet og bagsvinger fra Suzuki GSX-R1000 K9-L6. Affjedring fra KYB har lige ledes samme platform, men med opdaterede interne komponenter forrest og bagerst, for en bedre og mere balanceret k√łreoplevelse. Perlen, og centrummet af en motorcykel, og oplevelsen af k√łrslen er motoren, og det er is√¶r tilf√¶ldet p√• GSX-S1000. Motoren er platformen fra K5-K6 GSX-R1000, retuned til mere k√łrbarhed, der giver en bedre oplevelse i hele omdrejningsregisteret. Den nye GSX-S1000 er opdateret med et andet indspr√łjtnings 'map' for bl√łdere gasrespons, og gjort den nye GSX-S1000 endnu nemmere at k√łre, i alle situationer, uden at ofre de sportslige gener. Selvom motoren er blevet opdateret til kravende for Euro-5 normen, har den ikke mistet hestekr√¶fter, og leverer stadig overbevisende 150 hk. Evolutionen af n√łgle elementer Den nye 2022 GSX-S1000 er ogs√• sp√¶kket med nye dele, og is√¶r tekniske forbedringer. En af de helt store punkter er den store opgradering i elektronik, og forbedring af dem som er kendt fra den gamle GSX-S1000. Nyt LCD Display: Displayet p√• den nye GSX-S1000 er opgraderet fra den forg√•ende model. Vi kender displayet fra Suzuki Katana, og GSX-R1000/R, og ved det er intuitivt at bruge, og viser alt den vigtige information nemt afl√¶seligt. Suzuki Traction Control System 5 trin + Off: GSX-S1000 var en af de f√łrste modeller fra Suzuki til at have STCS ( Suzuki Traction Control System ). Selvom det ikke var modellen der introducerede det, var det den f√łrste med 3 trin + Off. Alts√• introducerede Suzuki mere justerbarhed med GSX-S1000. P√• den nye GSX-S1000 kommer der nu endnu mere justerbarhed med 5 niveauer + Off, s√• man kan justere f√łlsomheden endnu finere, til at matche k√łrselsforholdende. Suzuki Bi-Directional Quickshifter: Den nye GSX-S1000 har ligesom GSX-R1000/R og den nye GSX1300RR Hayabusa f√•et Quickshifter, b√•de op i gear, og ned i gear. Systemet er gennemtestet, og er nu retm√¶ssigt kommet p√• GSX-S1000. Tankcapacitet: St√łrrelsen p√• tanken er ogs√• blevet forbedret p√• til den nye GSX-S1000. Tank st√łrrelsen er h√¶vet fra 15 liter, til hele 19 liter en for√łgelse p√• over 26%. Det giver mindre tid p√• tankstationer, og mere tid ude p√• vejene. Det g√łr ogs√• GSX-S1000 mere egnet til l√¶ngere turer, eller stor pendlere. Suzuki Drive Mode Selector: Der er nu ogs√• mulighed for at justerer, via SDMS, motorresponsen i 3 modes ( A, B, C ). De 3 modes √¶ndrer motorkarakteristikken for gasrespons, og livlighed for motorren. Hestekr√¶fterne √¶ndrer sig ikke, men m√•den kr√¶fterne bliver leveret er √¶ndret. Derfor kan man bruge systemet til at justere efter hvad der f√łles mest intuitivt. Med mode C f√•r man en mild respons, der giver masser af kontrol, og stiger line√¶rt mod topkr√¶fterne. Den mest komfortable k√łremode. Med mode B f√•r man en hybrid mellem sporty, skarp respons, og komfortabel, let gas. En jack of all trades master of non. Med mode A er der d√łmt fuld sm√¶k for skillingen. Det er motoren for fuld udbl√¶sning, og gassen kommer aggressivt og hurtigt, s√• man ikke skal vente p√• at tordne mod n√¶ste sving. Is√¶r passende til meget frisk k√łrsel, eller track days.

Suzuki GSXS 1000 ABS Yoshimura Edition

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 139.999
Ccm:
999 ccm
HK:
112 hk
√Örgang:
2022
Ny GSX-S1000
Evolutionen af GSX-S1000 er kommet i form af den nye GSX-S1000 2022 model
GSX-S1000 er opdateret til 2022 med udvikling af en populære GSX-S1000

GSX-S1000 blev lanceret i 2015 i en 'naked' og i en kåbe version, som GSX-S1000 og GSX-S1000F.

De blev med det samme taget godt imod af de danske motorcyklister, og en masse heldige motorcyklister har f√•et √¶ren af at k√łre p√• en GSX-S1000/F.

Til 2022 bliver GSX-S1000F erstattet af GSX-S1000GT, og GSX-S1000 'naked' bliver erstattet af den nye 2022 GSX-S1000.

Det stærke fundament, og base.

Den nye GSX-S1000 er bygget på samme platform som den udgående GSX-S1000.

Det består af stellet og bagsvinger fra Suzuki GSX-R1000 K9-L6.

Affjedring fra KYB har lige ledes samme platform, men med opdaterede interne komponenter forrest og bagerst, for en bedre og mere balanceret k√łreoplevelse.

Perlen, og centrummet af en motorcykel, og oplevelsen af k√łrslen er motoren, og det er is√¶r tilf√¶ldet p√• GSX-S1000. Motoren er platformen fra K5-K6 GSX-R1000, retuned til mere k√łrbarhed, der giver en bedre oplevelse i hele omdrejningsregisteret. Den nye GSX-S1000 er opdateret med et andet indspr√łjtnings 'map' for bl√łdere gasrespons, og gjort den nye GSX-S1000 endnu nemmere at k√łre, i alle situationer, uden at ofre de sportslige gener.

Selvom motoren er blevet opdateret til kravende for Euro-5 normen, har den ikke mistet hestekræfter, og leverer stadig overbevisende 150 hk.



Evolutionen af n√łgle elementer

Den nye 2022 GSX-S1000 er også spækket med nye dele, og især tekniske forbedringer.

En af de helt store punkter er den store opgradering i elektronik, og forbedring af dem som er kendt fra den gamle GSX-S1000.

Nyt LCD Display: Displayet på den nye GSX-S1000 er opgraderet fra den forgående model. Vi kender displayet fra Suzuki Katana, og GSX-R1000/R, og ved det er intuitivt at bruge, og viser alt den vigtige information nemt aflæseligt.

Suzuki Traction Control System 5 trin + Off: GSX-S1000 var en af de f√łrste modeller fra Suzuki til at have STCS ( Suzuki Traction Control System ). Selvom det ikke var modellen der introducerede det, var det den f√łrste med 3 trin + Off. Alts√• introducerede Suzuki mere justerbarhed med GSX-S1000. P√• den nye GSX-S1000 kommer der nu endnu mere justerbarhed med 5 niveauer + Off, s√• man kan justere f√łlsomheden endnu finere, til at matche k√łrselsforholdende.

Suzuki Bi-Directional Quickshifter: Den nye GSX-S1000 har ligesom GSX-R1000/R og den nye GSX1300RR Hayabusa fået Quickshifter, både op i gear, og ned i gear. Systemet er gennemtestet, og er nu retmæssigt kommet på GSX-S1000.

Tankcapacitet: St√łrrelsen p√• tanken er ogs√• blevet forbedret p√• til den nye GSX-S1000. Tank st√łrrelsen er h√¶vet fra 15 liter, til hele 19 liter en for√łgelse p√• over 26%. Det giver mindre tid p√• tankstationer, og mere tid ude p√• vejene. Det g√łr ogs√• GSX-S1000 mere egnet til l√¶ngere turer, eller stor pendlere.

Suzuki Drive Mode Selector: Der er nu ogs√• mulighed for at justerer, via SDMS, motorresponsen i 3 modes ( A, B, C ). De 3 modes √¶ndrer motorkarakteristikken for gasrespons, og livlighed for motorren. Hestekr√¶fterne √¶ndrer sig ikke, men m√•den kr√¶fterne bliver leveret er √¶ndret. Derfor kan man bruge systemet til at justere efter hvad der f√łles mest intuitivt.

Med mode C f√•r man en mild respons, der giver masser af kontrol, og stiger line√¶rt mod topkr√¶fterne. Den mest komfortable k√łremode.

Med mode B får man en hybrid mellem sporty, skarp respons, og komfortabel, let gas. En jack of all trades master of non.

Med mode A er der d√łmt fuld sm√¶k for skillingen. Det er motoren for fuld udbl√¶sning, og gassen kommer aggressivt og hurtigt, s√• man ikke skal vente p√• at tordne mod n√¶ste sving. Is√¶r passende til meget frisk k√łrsel, eller track days.

Generelt details

Farve optioner:: Blå, sort eller grå

Ydelser Effekt

Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandk√łlet, DOHC, FI
Moment: 106Nm
Kubik i ccm: 999
Effekt (hk): 112
Forbrug Km/l: 18,9

V√¶gt & St√łrrelser

Vægt kg.: 214
S√¶deh√łjde min i mm.: 810
Frih√łjde i mm.: 140
Tank kapacitet ltr.: 19

Stel

Bagdæk: 190/50ZR17M/C (73W)
Fordæk: 120/70ZR17M/C (58W)
Bremser bag: Enkelt skive
ABS bremser
Bremser for: Dobbelt skive ABS

Motor

Cylindre: 4
Boring x slaglængde: 73,4x59

Gearkasse & Drivlinje

Gearkasse: 6-trins
Tekniske egenskaber
Suzuki Tracktion Control System

Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som k√łrer er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan v√¶lges ved stilstand samt mens man k√łrer. Dog kun hvis gash√•ndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten s√• der er s√• optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er t√¶nk til hurtig k√łrsel med meget lidt systemhj√¶lp, Modus 2 er t√¶nkt som et decideret ‚ÄĚv√•d k√łrsel‚ÄĚ program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.¬†

ABS

Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU (Inertial Measurement Unit - elektronisk enhed) systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.

Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Advanced Immoblizer System

Elektronisk startsp√¶rresystem. N√łglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt n√łgle kan k√łret√łjet ikke startes.

Suzuki Clutch Assist System

SCAS er forkortelsen for Suzuki‚Äôs anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes ogs√• for en ‚ÄĚslipper-kobling‚ÄĚ. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hj√¶lper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Composit Electrochemical Material

Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbel√¶gning. Dette er en unik nikkel siliciumcabid bel√¶gning p√• indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Bel√¶gningen sikrer hurtig varmeoverf√łrsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er bel√¶gningen ekstremt slidst√¶rk.

Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)

S-DMS giver dig muligheden at v√¶lge mellem tre forskellige motorprogrammer. Hvert motorprogram adskiller sig ved at √¶ndre motorkarakteristikken som tilpasser gasrespons og effekt til det √łnskede niveau. S√•dan kan man √¶ndre motorkarakteristikken, og herved motorcyklens opf√łrsel som tilpasses til trafik samt vejrforhold. Alle tre motorprogrammer giver samme maksimale effekt, effekten leveres bare forskelligt. Sammen med traction control systemet, vil du altid kunne finde en passende indstilling ‚Äď uanset om du k√łrer p√• v√•d eller t√łr bane/vej.

Suzuki Dual Throttle Valve

Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indspr√łjtningssystem.
Dette unikke system s√łrger for optimal √•bning af gasspj√¶ld og sikrer en effektiv forbr√¶nding samt optimal effekt. Systemet s√łrger for en ensartet indspr√łjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system

Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hj√¶lper motorcyklen til at starte. Normalt holder k√łreren af en motorcykel fingeren p√• startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet g√łr at k√łreren kun skal trykke √©n gang p√• startknappen. Herefter k√łrer startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist

Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki udst√łdning tuning

Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udst√łdningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forr√łrene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette √łger drejningsmoment i dette omdrejningsomr√•de. Ved h√łje omdrejninger √•bnes ventilerne. Herved reduceres udst√łdnings modtrykket og der opn√•s en effekt√łgning.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
NYHEDSBREV