Suzuki GSXS 1000 ABS Yoshimura Edition

Kr. 139.999,-
√Örgang:
2022
Ny GSX-S1000 Evolutionen af GSX-S1000 er kommet i form af den nye GSX-S1000 2022 model GSX-S1000 er opdateret til 2022 med udvikling af en popul√¶re GSX-S1000 GSX-S1000 blev lanceret i 2015 i en 'naked' og i en k√•be version, som GSX-S1000 og GSX-S1000F. De blev med det samme taget godt imod af de danske motorcyklister, og en masse heldige motorcyklister har f√•et √¶ren af at k√łre p√• en GSX-S1000/F. Til 2022 bliver GSX-S1000F erstattet af GSX-S1000GT, og GSX-S1000 'naked' bliver erstattet af den nye 2022 GSX-S1000. Det st√¶rke fundament, og base. Den nye GSX-S1000 er bygget p√• samme platform som den udg√•ende GSX-S1000. Det best√•r af stellet og bagsvinger fra Suzuki GSX-R1000 K9-L6. Affjedring fra KYB har lige ledes samme platform, men med opdaterede interne komponenter forrest og bagerst, for en bedre og mere balanceret k√łreoplevelse. Perlen, og centrummet af en motorcykel, og oplevelsen af k√łrslen er motoren, og det er is√¶r tilf√¶ldet p√• GSX-S1000. Motoren er platformen fra K5-K6 GSX-R1000, retuned til mere k√łrbarhed, der giver en bedre oplevelse i hele omdrejningsregisteret. Den nye GSX-S1000 er opdateret med et andet indspr√łjtnings 'map' for bl√łdere gasrespons, og gjort den nye GSX-S1000 endnu nemmere at k√łre, i alle situationer, uden at ofre de sportslige gener. Selvom motoren er blevet opdateret til kravende for Euro-5 normen, har den ikke mistet hestekr√¶fter, og leverer stadig overbevisende 150 hk. Evolutionen af n√łgle elementer Den nye 2022 GSX-S1000 er ogs√• sp√¶kket med nye dele, og is√¶r tekniske forbedringer. En af de helt store punkter er den store opgradering i elektronik, og forbedring af dem som er kendt fra den gamle GSX-S1000. Nyt LCD Display: Displayet p√• den nye GSX-S1000 er opgraderet fra den forg√•ende model. Vi kender displayet fra Suzuki Katana, og GSX-R1000/R, og ved det er intuitivt at bruge, og viser alt den vigtige information nemt afl√¶seligt. Suzuki Traction Control System 5 trin + Off: GSX-S1000 var en af de f√łrste modeller fra Suzuki til at have STCS ( Suzuki Traction Control System ). Selvom det ikke var modellen der introducerede det, var det den f√łrste med 3 trin + Off. Alts√• introducerede Suzuki mere justerbarhed med GSX-S1000. P√• den nye GSX-S1000 kommer der nu endnu mere justerbarhed med 5 niveauer + Off, s√• man kan justere f√łlsomheden endnu finere, til at matche k√łrselsforholdende. Suzuki Bi-Directional Quickshifter: Den nye GSX-S1000 har ligesom GSX-R1000/R og den nye GSX1300RR Hayabusa f√•et Quickshifter, b√•de op i gear, og ned i gear. Systemet er gennemtestet, og er nu retm√¶ssigt kommet p√• GSX-S1000. Tankcapacitet: St√łrrelsen p√• tanken er ogs√• blevet forbedret p√• til den nye GSX-S1000. Tank st√łrrelsen er h√¶vet fra 15 liter, til hele 19 liter en for√łgelse p√• over 26%. Det giver mindre tid p√• tankstationer, og mere tid ude p√• vejene. Det g√łr ogs√• GSX-S1000 mere egnet til l√¶ngere turer, eller stor pendlere. Suzuki Drive Mode Selector: Der er nu ogs√• mulighed for at justerer, via SDMS, motorresponsen i 3 modes ( A, B, C ). De 3 modes √¶ndrer motorkarakteristikken for gasrespons, og livlighed for motorren. Hestekr√¶fterne √¶ndrer sig ikke, men m√•den kr√¶fterne bliver leveret er √¶ndret. Derfor kan man bruge systemet til at justere efter hvad der f√łles mest intuitivt. Med mode C f√•r man en mild respons, der giver masser af kontrol, og stiger line√¶rt mod topkr√¶fterne. Den mest komfortable k√łremode. Med mode B f√•r man en hybrid mellem sporty, skarp respons, og komfortabel, let gas. En jack of all trades master of non. Med mode A er der d√łmt fuld sm√¶k for skillingen. Det er motoren for fuld udbl√¶sning, og gassen kommer aggressivt og hurtigt, s√• man ikke skal vente p√• at tordne mod n√¶ste sving. Is√¶r passende til meget frisk k√łrsel, eller track days.

Suzuki GSXS 1000 ABS Yoshimura Edition

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 139.999
√Örgang:
2022
Ny GSX-S1000
Evolutionen af GSX-S1000 er kommet i form af den nye GSX-S1000 2022 model
GSX-S1000 er opdateret til 2022 med udvikling af en populære GSX-S1000

GSX-S1000 blev lanceret i 2015 i en 'naked' og i en kåbe version, som GSX-S1000 og GSX-S1000F.

De blev med det samme taget godt imod af de danske motorcyklister, og en masse heldige motorcyklister har f√•et √¶ren af at k√łre p√• en GSX-S1000/F.

Til 2022 bliver GSX-S1000F erstattet af GSX-S1000GT, og GSX-S1000 'naked' bliver erstattet af den nye 2022 GSX-S1000.

Det stærke fundament, og base.

Den nye GSX-S1000 er bygget på samme platform som den udgående GSX-S1000.

Det består af stellet og bagsvinger fra Suzuki GSX-R1000 K9-L6.

Affjedring fra KYB har lige ledes samme platform, men med opdaterede interne komponenter forrest og bagerst, for en bedre og mere balanceret k√łreoplevelse.

Perlen, og centrummet af en motorcykel, og oplevelsen af k√łrslen er motoren, og det er is√¶r tilf√¶ldet p√• GSX-S1000. Motoren er platformen fra K5-K6 GSX-R1000, retuned til mere k√łrbarhed, der giver en bedre oplevelse i hele omdrejningsregisteret. Den nye GSX-S1000 er opdateret med et andet indspr√łjtnings 'map' for bl√łdere gasrespons, og gjort den nye GSX-S1000 endnu nemmere at k√łre, i alle situationer, uden at ofre de sportslige gener.

Selvom motoren er blevet opdateret til kravende for Euro-5 normen, har den ikke mistet hestekræfter, og leverer stadig overbevisende 150 hk.



Evolutionen af n√łgle elementer

Den nye 2022 GSX-S1000 er også spækket med nye dele, og især tekniske forbedringer.

En af de helt store punkter er den store opgradering i elektronik, og forbedring af dem som er kendt fra den gamle GSX-S1000.

Nyt LCD Display: Displayet på den nye GSX-S1000 er opgraderet fra den forgående model. Vi kender displayet fra Suzuki Katana, og GSX-R1000/R, og ved det er intuitivt at bruge, og viser alt den vigtige information nemt aflæseligt.

Suzuki Traction Control System 5 trin + Off: GSX-S1000 var en af de f√łrste modeller fra Suzuki til at have STCS ( Suzuki Traction Control System ). Selvom det ikke var modellen der introducerede det, var det den f√łrste med 3 trin + Off. Alts√• introducerede Suzuki mere justerbarhed med GSX-S1000. P√• den nye GSX-S1000 kommer der nu endnu mere justerbarhed med 5 niveauer + Off, s√• man kan justere f√łlsomheden endnu finere, til at matche k√łrselsforholdende.

Suzuki Bi-Directional Quickshifter: Den nye GSX-S1000 har ligesom GSX-R1000/R og den nye GSX1300RR Hayabusa fået Quickshifter, både op i gear, og ned i gear. Systemet er gennemtestet, og er nu retmæssigt kommet på GSX-S1000.

Tankcapacitet: St√łrrelsen p√• tanken er ogs√• blevet forbedret p√• til den nye GSX-S1000. Tank st√łrrelsen er h√¶vet fra 15 liter, til hele 19 liter en for√łgelse p√• over 26%. Det giver mindre tid p√• tankstationer, og mere tid ude p√• vejene. Det g√łr ogs√• GSX-S1000 mere egnet til l√¶ngere turer, eller stor pendlere.

Suzuki Drive Mode Selector: Der er nu ogs√• mulighed for at justerer, via SDMS, motorresponsen i 3 modes ( A, B, C ). De 3 modes √¶ndrer motorkarakteristikken for gasrespons, og livlighed for motorren. Hestekr√¶fterne √¶ndrer sig ikke, men m√•den kr√¶fterne bliver leveret er √¶ndret. Derfor kan man bruge systemet til at justere efter hvad der f√łles mest intuitivt.

Med mode C f√•r man en mild respons, der giver masser af kontrol, og stiger line√¶rt mod topkr√¶fterne. Den mest komfortable k√łremode.

Med mode B får man en hybrid mellem sporty, skarp respons, og komfortabel, let gas. En jack of all trades master of non.

Med mode A er der d√łmt fuld sm√¶k for skillingen. Det er motoren for fuld udbl√¶sning, og gassen kommer aggressivt og hurtigt, s√• man ikke skal vente p√• at tordne mod n√¶ste sving. Is√¶r passende til meget frisk k√łrsel, eller track days.

Generelt details

Farve optioner:: Blå, sort eller grå
KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
NYHEDSBREV