Suzuki GSXS 1000

Kr. 137.499,-
kr. 139.999
Ccm:
999 ccm
HK:
152 hk
Årgang:
2023
Vores egen demo der endnu ikke er indregistreret og derfor leveres med 5 års garanti. 1. service er lavet, og der er monteret Yoshimura R11 carbon potte samt Yoshimura nummerpladeholder. Den nye GSX-S1000 Evolutionen af GSX-S1000 er kommet i form af den nye GSX-S1000 GSX-S1000 er opdateret til 2022 med udvikling af en populære GSX-S1000 GSX-S1000 blev lanceret i 2015 i en 'naked' og i en kåbe version, som GSX-S1000 og GSX-S1000F. De blev med det samme taget godt imod af de danske motorcyklister, og en masse heldige motorcyklister har fået æren af at køre på en GSX-S1000/F. Fra 2022 bliver GSX-S1000F erstattet af GSX-S1000GT, og GSX-S1000 'naked' bliver erstattet af den nye GSX-S1000R. Det stærke fundament, og base. Den nye GSX-S1000 er bygget på samme platform som den udgående GSX-S1000. Det består af stellet og bagsvinger fra Suzuki GSX-R1000 K9-L6. Affjedring fra KYB har lige ledes samme platform, men med opdaterede interne komponenter forrest og bagerst, for en bedre og mere balanceret køreoplevelse. Perlen, og centrummet af en motorcykel, og oplevelsen af kørslen er motoren, og det er især tilfældet på GSX-S1000. Motoren er platformen fra K5-K6 GSX-R1000, retuned til mere kørbarhed, der giver en bedre oplevelse i hele omdrejningsregisteret. Den nye GSX-S1000 er opdateret med et andet indsprøjtnings 'map' for blødere gasrespons, og gjort den nye GSX-S1000 endnu nemmere at køre, i alle situationer, uden at ofre de sportslige gener. Selvom motoren er blevet opdateret til kravende for Euro-5 normen, har den ikke mistet hestekræfter, og leverer stadig overbevisende 150 hk. Evolutionen af nøgle elementer Den nye 2022 GSX-S1000 er også spækket med nye dele, og især tekniske forbedringer. En af de helt store punkter er den store opgradering i elektronik, og forbedring af dem som er kendt fra den gamle GSX-S1000. Nyt LCD Display: Displayet på den nye GSX-S1000 er opgraderet fra den forgående model. Vi kender displayet fra Suzuki Katana, og GSX-R1000/R, og ved det er intuitivt at bruge, og viser alt den vigtige information nemt aflæseligt. Suzuki Traction Control System 5 trin + Off: GSX-S1000 var en af de første modeller fra Suzuki til at have STCS ( Suzuki Traction Control System ). Selvom det ikke var modellen der introducerede det, var det den første med 3 trin + Off. Altså introducerede Suzuki mere justerbarhed med GSX-S1000. På den nye GSX-S1000 kommer der nu endnu mere justerbarhed med 5 niveauer + Off, så man kan justere følsomheden endnu finere, til at matche kørselsforholdende. Suzuki Bi-Directional Quickshifter: Den nye GSX-S1000 har ligesom GSX-R1000/R og den nye GSX1300RR Hayabusa fået Quickshifter, både op i gear, og ned i gear. Systemet er gennemtestet, og er nu retmæssigt kommet på GSX-S1000. Tankcapacitet: Størrelsen på tanken er også blevet forbedret på til den nye GSX-S1000. Tank størrelsen er hævet fra 15 liter, til hele 19 liter en forøgelse på over 26%. Det giver mindre tid på tankstationer, og mere tid ude på vejene. Det gør også GSX-S1000 mere egnet til længere turer, eller stor pendlere. Suzuki Drive Mode Selector: Der er nu også mulighed for at justerer, via SDMS, motorresponsen i 3 modes ( A, B, C ). De 3 modes ændrer motorkarakteristikken for gasrespons, og livlighed for motorren. Hestekræfterne ændrer sig ikke, men måden kræfterne bliver leveret er ændret. Derfor kan man bruge systemet til at justere efter hvad der føles mest intuitivt. Med mode C får man en mild respons, der giver masser af kontrol, og stiger lineært mod topkræfterne. Den mest komfortable køremode. Med mode B får man en hybrid mellem sporty, skarp respons, og komfortabel, let gas. En jack of all trades master of non. Med mode A er der dømt fuld smæk for skillingen. Det er motoren for fuld udblæsning, og gassen kommer aggressivt og hurtigt, så man ikke skal vente på at tordne mod næste sving. Især passende til meget frisk kørsel, eller track days.

Suzuki GSXS 1000

Ring
Skal det være din? Ring og find ud af hvordan.
kr. ,- 137.499
kr. 139.999
Ccm:
999 ccm
HK:
152 hk
Årgang:
2023
Vores egen demo der endnu ikke er indregistreret og derfor leveres med 5 års garanti.
1. service er lavet, og der er monteret Yoshimura R11 carbon potte samt Yoshimura nummerpladeholder.

Den nye GSX-S1000
Evolutionen af GSX-S1000 er kommet i form af den nye GSX-S1000
GSX-S1000 er opdateret til 2022 med udvikling af en populære GSX-S1000

GSX-S1000 blev lanceret i 2015 i en 'naked' og i en kåbe version, som GSX-S1000 og GSX-S1000F.

De blev med det samme taget godt imod af de danske motorcyklister, og en masse heldige motorcyklister har fået æren af at køre på en GSX-S1000/F.

Fra 2022 bliver GSX-S1000F erstattet af GSX-S1000GT, og GSX-S1000 'naked' bliver erstattet af den nye GSX-S1000R.


Det stærke fundament, og base.

Den nye GSX-S1000 er bygget på samme platform som den udgående GSX-S1000.

Det består af stellet og bagsvinger fra Suzuki GSX-R1000 K9-L6.

Affjedring fra KYB har lige ledes samme platform, men med opdaterede interne komponenter forrest og bagerst, for en bedre og mere balanceret køreoplevelse.

Perlen, og centrummet af en motorcykel, og oplevelsen af kørslen er motoren, og det er især tilfældet på GSX-S1000. Motoren er platformen fra K5-K6 GSX-R1000, retuned til mere kørbarhed, der giver en bedre oplevelse i hele omdrejningsregisteret. Den nye GSX-S1000 er opdateret med et andet indsprøjtnings 'map' for blødere gasrespons, og gjort den nye GSX-S1000 endnu nemmere at køre, i alle situationer, uden at ofre de sportslige gener.

Selvom motoren er blevet opdateret til kravende for Euro-5 normen, har den ikke mistet hestekræfter, og leverer stadig overbevisende 150 hk.



Evolutionen af nøgle elementer

Den nye 2022 GSX-S1000 er også spækket med nye dele, og især tekniske forbedringer.

En af de helt store punkter er den store opgradering i elektronik, og forbedring af dem som er kendt fra den gamle GSX-S1000.

Nyt LCD Display: Displayet på den nye GSX-S1000 er opgraderet fra den forgående model. Vi kender displayet fra Suzuki Katana, og GSX-R1000/R, og ved det er intuitivt at bruge, og viser alt den vigtige information nemt aflæseligt.

Suzuki Traction Control System 5 trin + Off: GSX-S1000 var en af de første modeller fra Suzuki til at have STCS ( Suzuki Traction Control System ). Selvom det ikke var modellen der introducerede det, var det den første med 3 trin + Off. Altså introducerede Suzuki mere justerbarhed med GSX-S1000. På den nye GSX-S1000 kommer der nu endnu mere justerbarhed med 5 niveauer + Off, så man kan justere følsomheden endnu finere, til at matche kørselsforholdende.

Suzuki Bi-Directional Quickshifter: Den nye GSX-S1000 har ligesom GSX-R1000/R og den nye GSX1300RR Hayabusa fået Quickshifter, både op i gear, og ned i gear. Systemet er gennemtestet, og er nu retmæssigt kommet på GSX-S1000.

Tankcapacitet: Størrelsen på tanken er også blevet forbedret på til den nye GSX-S1000. Tank størrelsen er hævet fra 15 liter, til hele 19 liter en forøgelse på over 26%. Det giver mindre tid på tankstationer, og mere tid ude på vejene. Det gør også GSX-S1000 mere egnet til længere turer, eller stor pendlere.

Suzuki Drive Mode Selector: Der er nu også mulighed for at justerer, via SDMS, motorresponsen i 3 modes ( A, B, C ). De 3 modes ændrer motorkarakteristikken for gasrespons, og livlighed for motorren. Hestekræfterne ændrer sig ikke, men måden kræfterne bliver leveret er ændret. Derfor kan man bruge systemet til at justere efter hvad der føles mest intuitivt.

Med mode C får man en mild respons, der giver masser af kontrol, og stiger lineært mod topkræfterne. Den mest komfortable køremode.

Med mode B får man en hybrid mellem sporty, skarp respons, og komfortabel, let gas. En jack of all trades master of non.

Med mode A er der dømt fuld smæk for skillingen. Det er motoren for fuld udblæsning, og gassen kommer aggressivt og hurtigt, så man ikke skal vente på at tordne mod næste sving. Især passende til meget frisk kørsel, eller track days.

Generelt details

Farve optioner:: Blå

Ydelser Effekt

Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI
Moment: 106Nm
Kubik i ccm: 999
Effekt (hk): 152
Forbrug Km/l: 18,9

Vægt & Størrelser

Vægt kg.: 214
Sædehøjde min i mm.: 810
Frihøjde i mm.: 140
Tank kapacitet ltr.: 19

Stel

Bagdæk: 190/50ZR17M/C (73W)
Fordæk: 120/70ZR17M/C (58W)
Bremser bag: Enkelt skive
ABS bremser
Bremser for: Dobbelt skive ABS

Motor

Cylindre: 4
Boring x slaglængde: 73,4x59

Gearkasse & Drivlinje

Gearkasse: 6-trins

Generelt

Stel nr.: JS1EK11AZP7101790
Tekniske egenskaber
Suzuki Tracktion Control System

Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt. 

ABS

Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU (Inertial Measurement Unit - elektronisk enhed) systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.

Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Advanced Immoblizer System

Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

Suzuki Clutch Assist System

SCAS er forkortelsen for Suzuki’s anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes også for en ”slipper-kobling”. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hjælper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Composit Electrochemical Material

Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unik nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)

S-DMS giver dig muligheden at vælge mellem tre forskellige motorprogrammer. Hvert motorprogram adskiller sig ved at ændre motorkarakteristikken som tilpasser gasrespons og effekt til det ønskede niveau. Sådan kan man ændre motorkarakteristikken, og herved motorcyklens opførsel som tilpasses til trafik samt vejrforhold. Alle tre motorprogrammer giver samme maksimale effekt, effekten leveres bare forskelligt. Sammen med traction control systemet, vil du altid kunne finde en passende indstilling – uanset om du kører på våd eller tør bane/vej.

Suzuki Dual Throttle Valve

Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system

Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist

Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki udstødning tuning

Denne motorcykel er udstyret med ventiler i udstødningssystemet. Systemet kaldes SET, Suzuki Exhaust Tuning. Disse to ventiler som er monteret i forrørene mellem hhv. cylinder 1/4 og cylinder 2/3 er lukkede ved lave og mellem omdrejninger. Dette øger drejningsmoment i dette omdrejningsområde. Ved høje omdrejninger åbnes ventilerne. Herved reduceres udstødnings modtrykket og der opnås en effektøgning.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK